Październik 22 2017 15:27:35
superligaf1.ubf.pl
Strona Główna Download Forum
 
Nawigacja
Strona Główna
Download
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
ROZRYWKA
SUPERLIGA F1 :
Regulamin Ligi
Rada Ligi
Skargi po GP
Nieobecności
LIGA XI SEZON
LIGA 2016 XI SEZON
  Zapisy XI Sezon
  Skład Ligi XI Sezon
  Terminarz-Wyniki-Rekordy XI sezon
  Wyniki GP XI sezon
FILMY Z WYSCIGÓW

SuperLiga F1 - Sezon VIII (Część pierwsza) przez Bartek18494
Klasyfikacja Kierowców
1
Andrzej 116
2
Bartek 106
3
Glus
105
4
Multi 95
5
Nales 67
6
Martinos 67
7
Basyl
26
8
Dżony
18
9
Elwira
10
10
EmilO
8
11
Kumbo
2
12
Pawluz
0
13
Arko
0
14
Wolne
0
15
Wolne
0
16
Wolne
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Mercedes 211
2
Ferrari 162
3
Renault
126
4
Force India 95
5
Redf Bull 24
6
McLaren 2
7
Williams
0
8
Sauber
0
Statystyki Kierowców



McLaren





Ferrari





Renault





Mercedes





Red Bull





Williams





Force India





Sauber
Na Forum
Najnowsze Tematy
Getting Bigger Muscl...
Typically the Faster...
Precisely how Supple...
The Answer to Gettin...
Steer clear of These...
Najciekawsze Tematy
Komentarze po wyś... [61]
Luźne dyskusje [38]
Kary po GP. [24]
Speed test łązcza... [13]
Propozycje dotycz... [4]
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych użytkowników: 160
Najnowszy Użytkownik: PoProstuAdi
WYNIKI X SEZON
LIGA 2015 X SEZON
  Skład Ligi X Sezon
  Klasyfikacja generalna kierowców X sezon
  Klasyfikacja generalna konstruktorów X sezon
  Statystyki kierowców X sezon
  Terminarz-Wyniki-Rekordy X sezon
  Wyniki GP X sezon

Filmy GP

WYNIKI SEZONU IX
Liga 2015 IX Sezon
  Klasyfikacja generalna kierowców IX sezon.
  Klasyfikacja generalna konstruktorów IX sezon.
  Statystyki kierowców IX sezon.
  Skład Ligi IX Sezon
  Terminarz-Wyniki-Rekordy IX sezon
  Wyniki GP IX sezon

WYNIKI SEZONU VIII
Liga 2014 VIII Sezon
  Klasyfikacja generalna kierowców VIII sezon
  Klasyfikacja generalna konstruktorów VIII sezon
  Zapisy VIII Sezon
  Skład Ligi VIII Sezon
  Terminarz-Wyniki-Rekordy VIII sezon
  Wyniki GP VIII sezon
  Statystyki kierowców VIII sezon
WYNIKI SEZON VII
Liga 2014 VII Sezon
  Klasyfikacja generalna kierowców VII ezon
  Klasyfikacja generalna zespołów VII sezon
  Osiągnięcia kierowców VII sezon
  Skład Ligi VII Sezon
  Terminarz-Wyniki-Rekordy VII sezon
  Wyniki GP VII sezon

Filmy GP

WYNIKI SEZONU VI
Klasyfikacje generalne VI sezon
Indywidualne osiągnięcia VI sezon
Skład Ligi VI sezon
Teminarz-Wyniki-Rekordy VI sezon
Wyniki GP VI sezon
Zapisy VI sezon
Skład Ligi VI sezon nowa strona
WYNIKI SEZONU V
Klasyfikacja generalna kierowców
Klasyfikacja generalna konstruktorów
Osiągnięcia kierowców
Skład Ligi V Sezon
Teminarz-Wyniki-Rekordy V sezon
Wyniki GP V sezon
Zapisy V sezon
WYNIKI SEZONU IV
Klasyfikacja generalna kierowców
Klasyfikacja generalna konstruktorów
Indywidualne osiągnięcia
Skład ligi IV sezon
Terminarz-Wyniki-Rekordy
Wyniki GP
WYNIKI SEZONU III
Klasyfikacja generalna kierowców.
Klasyfikacja generalna konstruktorów.
Indywidualne osiągnięcia kierowców.
Terminarz-Wyniki-Rekordy.
Wyniki GP.
Skład ligi.
Zapisy III sezon.
WYNIKI SEZONU II
Klasyfikacja generalna II sezonu
Osiągnięcia kierowców w II sezonie
Terminarz-Wyniki
Wyniki GP
Skład ligi
Zapisy II sezon
WYNIKI SEZONU I
Klasyfikacje Generalne I Sezonu
Osiągnięcia Kierowców w I sezonie.
Terminarz-Wyniki-Rekordy
Wyniki GP
Skład Ligi.
TERMINARZ - WYNIKI GP - REKORDY
1.AUS. 2.BAH. 3.CHI. 4.ROS. 5.HIS. 6.MON. 7.KAN. 8.EUR. 9.AUS. 10.W.BR. 11.WĘG. 12.NIE. 13.BEL. 14.WŁO. 15.SIN. 16.MAL. 17.JAP. 18.USA. 19.MEK. 20.BRA. 21.ABU.
Ważne Ogłoszenie!
REKORDY TORÓW W NASZEJ LIDZE BĘDĄ BRANE Z KWALIFIKACJI I WYŚCIGU.

ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW NA XI SEZON. GLUS .

ZAPISY : ON
MIEJSCE WOLNE : 3

Testerzy - 7

Zapisy XI Sezon
Multi najlepszy w kwalifikacjach do GP Bahrajnu!
Kolejny raz Ferrari zdominowało pierwszy rząd. Tym razem to Multi okazał się najszybszym zawodnikiem w kwalifikacjach, uzyskując znaczną przewagę nad swoim kolegą z teamu. Rekord okrążenia tego sezonu na torze Shakir wynosić będzie 1.34.035 s. Gratulujemy.
Trzeci czas Glusa, to z pewnością wielka niespodzianka tych kwalifikacji a kibice z wielkim zainteresowaniem śledzić będą poczynania tego zawodnika na torze. Czwarty w kwalifikacjach Pawluz (debiutant), także pokazał się z dobrej strony. Na polu piątym stanie Martinos, który za swoimi plecami pozostawił takich zawodników jak: Bartka, Andrzeja, Emila, Basyla, Elwire (serdecznie witamy niewiastę w progach naszej ligi!) oraz Kumbo, który także jest debiutantem i po którym nie wiadomo czego reszta stawki będzie mogła się spodziewać... Czy start i T1 przebiegną pomyślnie? Liczymy na to, że tak, jednak tak wielu kierowców nasza liga nie gościła dawno i ciężko stwierdzić co się tam wydarzy. Zatem przekonajmy się!

Wyniki w : czytaj więcej.
Inaugurujący wyścig XI sezonu dla Nalesa! Zapowiada się ciekawy sezon...
Start wyścigu okazał się niezwykle emocjonujący i pełen wrażeń. Już bowiem na pierwszym zakręcie Nales został połknięty przez Andrzeja, który niemal katapultował się ze swojego pola startowego a Multi przez Dżonego, który nie patyczkując się za bardzo od razu wykorzystał słabą przyczepność czerwonej strzały. Stawka szybko ulega przetasowaniu i po chwili na czoło wyścigu wysuwa się faworyt - Nales, który pewnie i bezbłędnie prowadzi swoje auto do pierwszego zwycięstwa w tym sezonie. Za nim natomiast przez cały wyścig boje toczą dwaj mistrzowie świata w więc Dżony z Multim. Ich pojedynki, kontakty i manewry wyprzedzania były okrasą dla raczej monotonnego wyścigu. Zasłużenie drugie miejsce wywalcza Dżony, który lepiej zadbał o opony oraz popełnił znacznie mniej błędów od słynącego ze słabych nerwów Multiego. Zawodnik Ferrari dwa okrążenia przed zakończeniem wyścigu popełnia dodatkowo koszmarny i kosztowny błąd, ale Andrzej (debiutant) jadący na mocno zużytych już oponach nie skorzystał z niespodziewanego prezentu. Wspomniany kierowca żółtej renówki pokazał się z bardzo dobrej strony jadąc solidny i szybki wyścig, czym zapewne zaskarbił sobie sympatię kolegów kierowców oraz kibiców. Glus wpada na metę piąty a aktualny mistrz świata Bartek szósty. Mercedes wyraźnie szuka formy z zeszłego sezonu, jednak poważnym błędem było by skreślanie go już na początku sezonu, zwłaszcza, że kierowcy tej stajni, na pewne rzeczy nie mają po prostu wpływu. Basyl i Marinos w trakcie wyścigu nieco się pogubili ale liczymy, ze sympatyczni kierowcy zespołu z Silverstone ogarną się szybko i zbudują wysoką formę! Pechowiec EmilO już na 4 okrążeniu musi zakończyć wyścig po awarii układu przeniesienia napędu, jednak przez zbyt dużą ilość błędów na początku i tak nie liczyły się on w walce o czołowe lokaty.
Kolejnym naszym przystankiem będzie Bahrain i liczymy, że reszta kierowców, którzy wyrazili chęć wspólnej rywalizacji pojawią się tam.
Wszystkim bez wyjątku gratulujemy i zachęcamy do treningów i pracy nad formą! Do zobaczenia wkrótce.

Wyniki w : czytaj więcej.
Pierwsza linia dla Ferrari! Nales niszczy w kwalifikacjach!
Znakomicie dysponowani kierowcy Ferrari dali imponujący pokaz siły w trakcie inaugurujących kwalifikacji! Fantastycznie zaprezentował się zwłaszcza Nales, który wykorzystał dobre warunki na torze i ustanowił rekord, który w tym sezonie wynosić będzie 1.28.682 s. Obok niego stanie Multi, który stracił do swojego team partnera przeszło sekundę. Pole trzecie dla Andrzeja, który jest miłą niespodzianką tych kwalifikacji i pokazuje, że jest zawodnikiem nietuzinkowym! Dalsze stanowiska startowe okupywać będą dwaj mistrzowie świata, a więc EmilO i Dżony, którzy po przerwie postanowili wrócić do motosportu i wspólnej rywalizacji! Pola kolejne zajmą Martinos i Basyl, dwaj kierowcy Force Indii zmagający się ze złym balansem swoich samochodów, a z dwóch ostatnich pól startowych ruszą do tego wyścigu Glus i Bartek - zawodnicy Mercedesa. Mercedes podczas kwalifikacji miał poważne problemy z elektroniką w obydwu bolidach, ale liczymy na to, że mistrzowski team do wyścigu usunie usterkę. Pierwszy zakręt to wielka niewiadoma. Myślę, że możemy jednak liczyć na emocjonujące i czyste pierwsze okrążenia wyścigu w XI sezonie Superligi F1!

Wyniki w : czytaj więcej.
Garść istotnych informacji!
W związku z tym, ze nowy sezon za pasem, zapraszamy wszystkich, aby dokładnie zapoznali się z regulaminem. Zaszło w nim parę istotnych zmian, a o jednej z nich w paru słowach przeczytacie poniżej.
Przez ostatnich kilka sezonów mieliśmy spory "problem", aby sesje (zwłaszcza kwalifikacje i wyścig), odbywały się punktualnie. Zamierzamy to zmienić. Swego rodzaju tradycją stało się, że w niedzielny wieczór spotykaliśmy się o 21.30. Od tego sezonu będzie to godzina 21.00, chyba, że któryś z kierowców poprosi z ważnych dla niego przyczyn, aby wyścig odbył się w innych godzinach, lub innego dnia (zdarzały się takie sytuacje a my zamierzamy sprostać oczekiwaniom każdego zawodnika - potrzebujemy jednak wiedzieć o tym odpowiednio wcześniej). Kolejną zmianą (wierzymy, że na lepsze), będzie precyzyjne rozpoczęcie sesji kwalifikacyjnej. Przykładowo - jeśli na stronie jest napisane, że inauguracyjny wyścig w Australii zaczyna się kwalifikacjami o 21.00 to o godzinie 20.50 będzie już stał serwer, tak, aby udało się nam rozpocząć kwalifikacje o godzinie 21, lub parę chwil po a nie pół godziny później, jak to do tej pory miało miejsce. Po kwalach będą standardowe 3 minuty warmupu a następnie start wyścigu (poprzedzony okrążeniem formującym). Do tej zmiany prosimy się przyzwyczaić ale i wziąć na nią odpowiednią poprawkę z przyczyn od nas niezależnych.

Prosimy również, aby kto tylko może stawił się w niedziele 15.05.2016 na serwerze, abyśmy mogli przejechać krótki wyścig (próbny). Oczywiście o godzinie 21.00 :)
Nasz ligowy TeamSpeak nie jest obowiązkowy, jednakże zachęcamy, aby się na nim pojawiać, gdyż wiele informacji możemy w trakcie wyścigu na nim podawać, co czasem może okazać się kluczowe, dla dobrej i sprawiedliwej rywalizacji.

Do usłyszenia wkrótce,
Administracja.
No to jedziemy! Nadszedł czas na rywalizację!

Przed nami XI sezon rywalizacji w naszej fantastycznej Superlidze F1. Jak zawsze administracja dołoży wszelkich starań aby był to sezon udany i szczególny pod każdym względem.
X (jubileuszowy) sezon był dobry, jednak mała ilość zawodników regularnie rywalizujących sprawiła, że emocji nie było za dużo, choć przy tej ilości i tak było ich czasem aż nadto. Jednakże wszystko wskazuje na to, że ten sezon może być szczególny z powodu, który administracji co rusz spędzał sen z powiek, a mianowicie dużej liczby rywalizujących graczy (zawodników). Aż 14 zawodników wyraziło chęć uczestniczenia w wyścigach w sezonie, który już niebawem rozpoczniemy.

Skład ligi na chwilę obecną przedstawia się następująco:
• W Mercedesie zobaczymy ponownie Bartka - świeżo upieczonego MISTRZA ŚWIATA oraz Glusa - zawodnika, który od wielu sezonów imponuje formą
i umiejętnościami.
• Ferrari to w tym sezonie prawdziwa petarda bowiem w skład teamu wchodzą Nales
i Multi a więc zawodnicy, którzy w lidze uchodzą za najszybszych.
• Force India to niezmiennie królestwo Basyla i Martinosa - skład zacny i mocny, ale nie od dziś wiadomo, że bez treningu miodu nie będzie... Liczymy zatem na to, że obaj zawodnicy mocno zabiorą się do pracy, tak aby maksymalnie uprzykrzyć życie faworytom. A może nawet pokuszą się o jakieś spore niespodzianki...?
• W Williamsie postanowiono totalnie przebudować skład. Jego reprezentantami w tym sezonie mają być Brymek oraz Crutchlow, zawodnicy dobrze znani swego czasu
ze światka F1 Challenge. Czy możemy zatem liczyć na dobrą i kulturalną rywalizację? Mamy nadzieję, że tak oraz, że gracze ci dobrze odnajdą się w naszym towarzystwie!
• Renault - team powracający jak Feniks z popiołów postanowił zatrudnić totalnie nowych i nieznanych nikomu zawodników. Jednym z nich jest Andrzej, zawodnik, który bardzo obiecująco prezentował się na przedsezonowych testach a drugim z kierowców jest Emi (rzekomo pierwsza kobieta w naszej lidze) i liczymy na to, że ten skład również będzie języczkiem uwagi reszty kierowców.
• Red Bull - czerwony byk a raczej czarny koń, bowiem powracający do rywalizacji zespół postanowił za wszelką cenę ściągnąć z powrotem do siebie obydwu mistrzów świata, a zatem znakomitych Emila i Dżonego, którzy z pewnością będą jednymi z faworytów do mistrzowskiego tytułu.
• Pawluz (McLaren) i EmKey (Sauber). Tego drugiego nikomu nie trzeba przedstawiać. Zawodnik, który ma możliwości i umiejętności a by zostać mistrzem świata.
Pawluz natomiast to nowa postać w naszej lidze i przedsezonowe testy pokazały, że będzie zawodnikiem rywalizującym na najwyższym poziomie.


Pierwszy wyścig już niebawem, bo 22 maja w niedzielę. Liczymy na to, że do tego czasu chęć do wspólnej zabawy nie osłabnie a być może jeszcze ktoś zechce dołączyć do szerokiego w tym sezonie składu kierowców. Liczymy na wasz udział w życiu ligi! Wszelkiej pomocy z chęcią udzielą administratorzy Glus i Multi, których dane znajdziecie na głównej stronie ligi.
Widzimy się w Australii! Do zobaczenia!
Podium i podsumowanie X sezonu Superligi F1 .
Za nami kolejny - jubileuszowy, X sezon wyścigowy. Pomimo tego, że jeździło nas niewielu, rywalizacja była bardzo zacięta, poziom wyrównany a sam sezon okazał się jednym z najlepszych - w mojej subiektywnej ocenie. Sześciu kierowców rywalizowało regularnie a byli to: zwycięski Bartek, Multi, Nales, Glus, Martinos i Basyl. Natomiast EmilO, Pakos, EmKey i Manhi to zawodnicy, którzy raczej okazjonalnie pojawiali się na torach. 19 Grand Prix przeszło już do historii, jednakże chciałbym zacytować tu kilku kierowców, którzy pokusili się o podsumowanie minionego sezonu (pisownia oryginalna).

Bartek:
"Samopoczucie z zostania mistrzem fajne, jednak ostatnie wyścigi były poniżej oczekiwań, mam nadzieję na lepszy kolejny sezon".
Tegoroczny Mistrz Świata 12 razy stawał na podium a zwyciężył w 4 wyścigach minionego sezonu.

Multi:
"Kolejne mistrzostwo było w zasięgu, jednak Bartek zasłużenie zgarnął tytuł Mistrza Świata. Był lepszy - gratulacje dla niego ale i wszystkich, którzy ukończyli ten trudny sezon".
Zawodnik Williamsa aż 14 razy stawał na podium (w 15 ukończonych wyścigach) i 5 razy wygrywał. Multi był najrówniej jeżdżącym zawodnikiem tego sezonu.

Martinos:
"Krótko mówiąc ten sezon był dla mnie jednym z udanych, zespół przygotował naprawdę bardzo dobrą jednostkę którą można było na prawdę powalczyć o najwyższe pozycje. Niestety dobra jednostka to nie wszystko mój brak doświadczenia pokazał że do tytułu mistrza świata jest mi daleko ale liczę że kiedyś go zdobędę. Chciałbym, zauważyć że FI zdobyło drugie miejsce w generalnej klasyfikacji kierowców z którego naprawdę jestem dumny bo wraz z moim kolegą zespołu chcieliśmy utrzymać tak dobre miejsce i nam się udało. Podsumowując nie był to najgorszy ale też nie najlepszy sezon w moim wykonaniu jednak możecie się spodziewać że nie długo będę walczył z najlepszymi o tytuł mistrza świata".
Zawodnik teamu Force India 2 razy w tym sezonie stał na drugim stopniu podium.


Basyl:
"Moje wrażenia po sezonie są dobre. Miałem dobre momenty, nawet takie jak niszczenie stawki w kwalach w Monako, walki o 1 miejsce, podium. Jedynie co mnie smuci to zużycie opon, które wyeliminowało mnie z wielu pojedynków i walk o podium".
Basyl jeździł z nami od trzeciego wyścigu sezonu i w tym czasie 4 razy zameldował się na podium.

Glus:
Zawodnik Mercedesa, który w ogólnej klasyfikacji ukończył sezon na miejscu czwartym to kierowca, który jako jedyny wziął udział we wszystkich wyścigach i wszystkie je ukończył. Az 10 razy stawał na podium ale ani razu na najwyższym jego stopniu.

Nales:
Ten zawodnik zasługuje na szczególną uwagę, miał bowiem realne szanse zdobyć tytuł Mistrza Świata. Na początku sezonu postawił on sobie za cel być w top 3 na jego koniec i to mu się udało. 11 razy stawał na podium i aż 8 razy na najwyższym jego stopniu jednak jego nieobecności w aż 4 wyścigach i nieukończenie 2 z nich nie pozwoliły mu myśleć o niczym więcej. Nales został też niekwestionowanym królem kwalifikacji, w których niejednokrotnie miażdżył resztę stawki, przyprawiając resztę kierowców o ból głowy...


W klasyfikacji konstruktorów miażdżąco lepsi od innych okazali się kierowcy Mercedesa (Bartek i Glus), którzy dla swojego teamu uzbierali aż 543 punkty, niemal o 200 punktów więcej od drugiej Force Indii (Martinos, Basyl). Williams zakończył na trzecim miejscu (Multi, w porywach EmilO) a Ferrari na czwartym (Nales, Pakos (ale tylko na początku sezonu)), jednak nie jest tajemnicą, że te dwie ostatnie drużyny mogłyby wypaść o niebo lepiej, gdyby regularnie jeździło dla nich dwóch kierowców a nie jak zazwyczaj to miało miejsce - jeden. 43 punkty ma na swoim koncie zespół Saubera, jednakże jego zawodnicy postanowili zbojkotować X sezon i brali udział tylko w wyścigu w Australii.

Po zakończonym sezonie pojawiły się także plotki, że Nales a także najbardziej utytułowany zawodnik Superligi czyli Multi mogą zakończyć karierę. Czy tak będzie w istocie? Czas pokaże.
Przed kierowcami czas odpoczynku i wakacji. W jakim składzie i czy w ogóle spotkamy się w przyszłym sezonie? To wszystko pozostaje póki co sprawą otwartą...

Administracja Ligi dziękuje wszystkim kierowcom za zaangażowanie i wspólną zabawę. Mamy nadzieję, że dobrze wam się jeździło w minionym sezonie i czas spędzony na wirtualnych torach i TeamSpeaku będziecie wspominać z sentymentem i swego rodzaju rozrzewnieniem.
Będziemy w kontakcie :)

Administratorzy:
Multi i Glus
Nales potwierdza dominację w Abu Dhabi! Bartek nowym mistrzem świata!
Znakomicie dysponowany tego weekendu Nales nie pozostawia reszcie stawki nawet cienia nadziei, że będzie można w ten weekend go pokonać. Prowadzi od startu do mety i pewnie zwycięża. Za jego plecami natomiast dzieją się rzeczy dziwne i choć raczej mało zabawne z perspektywy kierowców. Do pierwszego pit stopu za Nalesem podążają zawodnicy Mercedesa. Za nimi podróżują Basyl i EmKey a na szarym końcu wloką się Multi i Martinos. Wszystko zmienia się jednak dość szybko, gdyż Multi łapie nagle wysokie tempo wyścigowe i wysuwa się przed Mercedesy, które wyraźnie pogubiły się na tym etapie wyścigu. Basyl z kolei znów ma problemy z oponami a EmKey trzy razy zjeżdża do mechaników po nowe części, gdyż rozbity o bandy bolid źle się prowadzi. Ostatecznie kolejność na mecie jest następująca: Nales, Multi, Glus, Basyl, Martinos, Bartek, Emkey.
Mistrzem świata został Bartek choć wyścigu tego nie będzie wspominał najlepiej a to przez dwie kary Stop&Go, które nałożyli na niego sędziowie. Jednakże teraz dla świeżo upieczonego mistrza świata liczy się już tylko zwycięstwo w generalnej klasyfikacji całego cyklu. Wszyscy kierowcy składają Bartkowi gratulacje przez radio a on sam nie ukrywa swojej radości i dziękuje za wsparcie zespołowi oraz Glusowi, z którym jak widać, żyje w dobrej komitywie. Czas wypić szampana i udać się na zasłużone wakacje!
P.S. Podsumowanie sezonu i krótkie wywiady z kierowcami pojawią się już niebawem.

Wyniki w: czytaj więcej.
Nales osiąga kosmiczny wynik w kwalifikacjach na Yes Marina Circuit!
Tak jak przypuszczało wielu znawców światka Formuły 1, Nales totalnie zdominował sesję kwalifikacyjną. Każdy jego wyjazd oznaczał kolejny rekord a ostatecznie kierowca Ferrari uzyskał 1.40.033 co było czasem niemal półtora sekundy lepszym od czasu drugiego Glusa. Podobne tempo do zawodnika Mercedesa miał jego teamowy partner, główny faworyt do końcowego zwycięstwa w całym sezonie, czyli Bartek. Obok niego stanie Multi, ale aby zdobyć czwarte w karierze mistrzostwo świata musiałby on liczyć na ogromny pech Bartka. Za nimi ustawią się zawodnicy Force India: Martins i Basyl, którzy nie ukrywają radości, ze ten sezon przejdzie za chwilę do historii. Na ostatnim polu pojawi się EmKey, który niespodziewanie pojawił się w padoku. Kierowca Saubera był obecny na pierwszym wyścigu a teraz pojawia się na ostatnim wyścigu X sezonu. Mamy nadzieję, że następnym razem przypomni sobie o nas nieco szybciej... Fani już zacierają ręce, gdyż liczą, że Bartek i Multi postarają się aby widowisko było emocjonujące do samego końca.

Wyniki w: czytaj więcej.
Kolejny wyścig pełen emocji i walki! Nales minimalnie lepszy od Bartka w Brazylii!
Tuż po starcie walkę rozpoczynają ze sobą Nales i Bartek. W wyścigu prowadzi to jeden to drugi, jednakże tempo jest niesamowite a Glus, który stara dotrzymać się im towarzystwa, może być tylko biernym świadkiem ich walki. Ostatecznie pierwszy na metę wpada Nales, który w powyścigowych wywiadach nie kryje podziwu dla postawy Bartka, gdyż ten stracił do zwycięzcy tylko 2, 5 sek.! Gratulujemy! Na podium wciska się jeszcze Multi, który przez cały wyścig gonił Glusa i dogonił go na ostatnim zakręcie ostatniego okrążenia, a to wszystko, przez mocno wyeksploatowane opony w samochodzie zawodnika Merecedesa. Glus jest tak wściekły, że nie ma nawet ochoty aby pomachać do kibiców. Rozżalony chowa się od razu w padoku. Z kolei obaj zawodnicy Force India nie ukrywają, że ten wyścig to była w ich wykonaniu klęska a sam Basyl stwierdził, że czeka już na kolejny sezon bo chciałby pojeździć bardziej udaną, niż tegoroczna konstrukcją wyścigową. Najbliżej mistrzowskiego tytułu jest Bartek jednak to w Abu Zabi przekonamy się, kto zdobędzie koronę króla tego jubileuszowego X sezonu Superligi F1. Zapraszamy zatem wszystkich na ten wyścig!
Znakomity Glus znów najlepszy w kwalifikacjach!
Zawodnik Mercedesa okazał się najszybszym kierowcą w czasie kwalifikacji, tym razem na Autodromo Jose Carlos Pace w Brazylii! Pod koniec czasówki przegonił on swojego teamowego kolegę i jako jedyny złamał granicę 1 minuty i 10 sekund. Gratulujemy! Zniesmaczony Bartek musi zadowolić się tym razem polem drugim... Nales przyczai się tuż za nimi a nie od dziś wiadomo, ze zawodnik Ferrari dysponuje znakomitym startem. Na kolejnych polach staną kolejno: Multi, Martinos i Basyl. Czerwone światła za chwilę zgasną...

Wyniki w : czytaj więcej.
Multi zwycięża i bije wszystkie rekordy w GP Meksyku!
Jak zwykle pierwsze kilometry to walka z niedogrzanymi oponami i kolegami, którzy wściekle atakują się nawzajem w walce o jak najlepsze pozycje! Aż do pierwszego pit stopu stawce przewodzi Nales, którzy konsekwentnie realizuje założoną przez zespół strategię. Jak cień podąża tuż za jego spojlerem Multi i tylko czeka na najmniejszy błąd kierowcy Ferrari. Z parosekundową stratą do nich jedzie Glus, który także liczy, że liderzy popełnią błąd. Ostatecznie błąd przychodzi u mechaników, którzy niemal 20 sekund odkręcają Nalesowi koło, przez co ten traci prowadzenie na rzecz Multiego, który to bijąc rekordy wszystkich sektorów a także co za tym idzie i pojedynczego okrążenia pewnie zmierza po swoje kolejne zwycięstwo. Nales ostatecznie przyjeżdża drugi, ale jest mocno rozżalony i zapowiada, że w Brazylii postara się o zwycięstwo. Glus plasuje się na najniższym stopniu podium ale na nawiązanie walki z Nalesem nie pozwoliła mu zbyt duża ilość błędów. Czwarty Basyl i Martinos nie mając szans na zwycięstwo starali się raczej popełnić jak najmniej błędów aniżeli nawiązywać walkę z czołówką. Szósty Bartek, który jechał o wiele poniżej oczekiwań zaznaczył, że przez cały weekend nie za dobrze się tutaj czuł a lokata na koniec wyścigu tylko to potwierdziła. Do końca sezonu pozostały ledwie dwa wyścigi, a walka o zwycięstwo jest wciąć nie rozstrzygnięta. Do widzenia w Brazylii!

Wyniki w : czytaj więcej.
Strona 2 z 47 < 1 2 3 4 5 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Kontakt
Super Administrator - Glus
GG: 26296093
Pomocnik Administratora, Newsman- Multi
GG: 9699331
Live Teaming
 photo LiveRacers_zpsd82b3117.png
LiveRacers - Live

LiveRacers - Wyniki

Najbliższe GP
8. GP EUROPY
Tor :



POBRAĆ TOR !


OPONY NA WEEKEND:


Super Soft
Soft
Medium


DO WYŚCIGU ZOSTAŁO:




Przewidywana pogoda:
SŁOŃCE

TERMINARZ :
TRENING:
Czwartek (13-10-2016) godz. 21:30
Sobota(15-10-2016) godz. 20:00
KWALIFIKACJE:
Niedziela (25-09-2016) godz. 21:00
WYŚCIG:
Niedziela (25-09-2016) godz. 21:15
DŁUGOŚĆ WYŚCIGU :
20 okrążeń+ formujące
Wyniki Poprzedniego GP
GP KANADY
Wyniki GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1
Andrzej
Renault
25
2
Bartek
Mercedes
18
3
Martinos
Force India
15
4
Multi
Ferrari
12
5
Glus
Mercedes
10
6
Nales
Ferrari
n/u
7
xxx
xxx
6
8
xxx
xxx
4
9
xxx
xxx
2
10
xxx
xxx
1

Pole Position: Multi
1:18.016


Najszybsze okrążenie: Multi
1:19.800 ( 23 okr.)


Rekord toru: Multi
1:20.542

Rekord I sektora: Bartek
Rekord II sektora: Multi
Rekord III sektora: Multi
Facebook
LIGOWY TEAM SPEAK 3
<
Adres: 178.217.190.181 .
Szukać kanału - 140.Superliga F1 (Strefa Prywatna)

Hasło: Zostanie podane po kontakcie z Adminem Glusem na GG
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Adas1910
28/06/2017 14:42
Wiuadomo czy wystartuje liga ?

glus
18/12/2016 18:55
LIGA ZAWIESZONA DO KWIETNIA 2017r.

Andrzej
12/12/2016 15:52
czy ktos tu zaglada?

glus
23/10/2016 12:30
smiley może jakieś spotkanie na TS niedziela ok 21:30 ?

multi
20/10/2016 23:01
No panowie!! smiley Ruszamy? smiley Sławek, napisz coś ciekawego smiley

Bartek
18/10/2016 00:59
Obecny smiley

glus
17/10/2016 12:21
Ciekawe jak reszta smiley

Arko
16/10/2016 16:15
Ja chyba tez był bym chętny smiley

Andrzej
15/10/2016 20:01
ja codziennie po pare razy nawet lukam...

glus
15/10/2016 18:13
Kto zagląda na stronę niech wpisze coś na shoutboxie smiley Pozdrawiam smiley

Archiwum
O TOBIE MIŁY UŻYTKOWNIKU

Odwiedziło Nas :
GLUS 2012


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie